دنیای عکس و مطالب جذاب

همه چیز جدیدترین قشنگترین در دنیا

دنیای عکس و مطالب جذاب

همه چیز جدیدترین قشنگترین در دنیا

دست از طلب ندارم تا کام من برآید

بزرگ موفقیت 

امروز می­خوام براتون از یه راز بزرگ بنویسم. رازی که خیلی از مردم به دنبال اون هستن و حاضرن به خاطرش خیلی کارها بکنن. اما بدست آوردن موفقیت کار هر کسی نیست.

 

یک شب کرایسلر، یکی از موسیقیدانان بزرگ، پس از اجرای یک برنامه برجسته تکنوازی، مخاطب یکی از حضار شد:

-          آقای کرایسلر! حاضرم نیمی از زندگیم را بدهم تا بتوانم مثل شما ویلن بزنم.

کرایسلر پاسخ داد:

-          من هم همینکار را کردم.

خیلی وقتها ما به دیگران نگاه می­کنیم و موفقیت اونها رو تماشا می­کنیم و پیش خودمون فکر می­کنیم که ما هم می­تونیم به راحتی جای یکی از اونها باشیم. در صورتی که اون افراد موفق از خیلی از لذتهاشون گذشتن تا به هدف بزرگتری برسن. اونها شاید بیش از نیمی از عمرشون را به پای هدفشون دادن و خسته نشدن.

به قول حافظ عزیز که فرمود: دست از طلب ندارم تا کام من برآید.

یعنی اینکه اونقدر از خدا می­خوایم و تلاش می­کنیم، تا به موفقیت دست پیدا کنیم..

یا دنیس ویتلی می­گه: پشتکار و اراده رمز پنج ستاره شدن است.

پس دوستان فکر نکنیم که کسی بدون زحمت می­تونه آدم موفقی باشه. از وقت خودتون بهترین استفاده رو بکنید تا موفق باشید.

در پایان هم یک سخن از یکیاز بزرگترین بسکتبالیستهای دنیا می­نویسم که توجه شما را بهش جلب می­کنم: 

نمی­توانم بپذیرم که سعی نکنم. من در ذهنم می­دانستم که می­خواهم چه باشم و چه نوع بازیکنی بشوم. من دقیقاً می­دانستم کجا می­خواهم بروم و روی آن مقطه متمرکز شدم تا رسیدم. (مایکل جردن).

نظرات 2 + ارسال نظر
حشمت سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:53 http://susano.blogsky.com/1388/07/02/post-39/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

نیما سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:58 http://www.seryal.blogskycom

تبادل لینک موجب افزایش آمار بازدید سایت یا وبلاگ می شود. پس من می خواهم با شما تبادل لینک کنم. اگر می خواهید من رو با نام و آدرس زیر لینک کنید و بعد از آن در قسمت نظرات وبلاگم به من اطلاع دهید تا شما رو نیز لینک کنم.
نام: ارزانترین فروشگاه اینترنتی فیلم و سریال
آدرس: Www.seryal.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد